понеделник, 27 януари 2014 г.

Хазал Кая: "Искам да играя отново с Чаатай"

Хазал Кая е една от младите надежди на турската телевизия. За Чаатай, за новия й проект и още нещо в следващите редове.

 Много актьори стават известни като участват в реклами и оттам стигат до сериалите. Хазал Кая също се е снимала в реклами за Тофита, Нескафе, Пенти и други. От малка има артистични данни, вземала е уроци по балет и цигулка. Амбицията й не свършва до тук, знае много добре английски, френски и италиански, а отскоро и немски. Започва актьорската си кариера на 16г. Какво е било за нея да стане известна на ранна възраст: "Беше трудно, в пубертета всеки си мисли, че другите го харесват и одобряват. Но това не е така. Не всеки ме харесваше и нямаше защо да е така. Приех го и го преодолях. Опитах се да се защитя като живеех в мой малък собствен свят".
 Става известна с ролята на Нихал в "Забраненият плод" ("Aşk-ı Memnu"). След нея получава главната роля в "Огледален свят" ("Adini Feriha Koydum"), един от най-гледаните турски сериали, както в Турция, така и в България. Миналата година също бе плодотворна за младата надежда. Тя се снима в сериала "Любов" ("A.S.K.") в главната роля. Актрисата не крие, че иска да стане майка, още повече, че има сериозна връзка отдавна. 

Това е най-новото интервю на Хазал от тази неделя, 26 януари, в предаването "Лице в лице с Кенан" ("yuz yuz with Кenan").


- Хазал Кая, добре дошла.
Добре заварил, риятно ми е да съм тук.

- Смееш се прекрасно.
Благодаря!

- Има толкова негативни неща около теб, градски легенди: "тя никога не се смее, момичето, чието лице не се усмихва, не се мръщи, винаги изглежда, сякаш иска да бъде някой". Ще сложим край на тези легенди днес. Да им покажем усмихнатото ти лице. Съгласна ли си?
Става! Съгласна съм.

- Започна да свириш на цигулка, когато беше на 4-5 години и да играе балет на 7. Знаеш и 4 езика, така ли е?
Не 4 езика, а три и половина.

- Три и половина... започна да учиш немски
Започнах

- Започна да играеш на 16г., сега си на 23г. Имаш 2 котки, 3 татуировки
Да, така е.

- Ще говорим за всичко днес... имаш и 4 милиона фенове във Фейсбук. Попитахме ги дали искат да знаят нещо за теб и профила на шоуто в Туитър се наводни от тях.
Благодаря им!

- Искат да знаят всичко за теб. Днес ще говорим за усмихнатата Лейла Хазал Кая от Газиантеп. Защо имаш тъжно лице, от някой от семейството ти ли идва? Изражението на лицето ти е сякаш искаш да набиеш някого.
Имаме тази генетика в семейството, на майка ми прякора е "управителя на Анкара", защото тя гледа наистина сериозно и твърдо, но няма нищо такова всъщност.

- Напрегната ли си в тв предавания?
Да, напрегната съм.

- Защо? Актьорите напрегнати ли са така?
Чувствам се напрегната, не знам защо, но когато има тв предаване, аз се оттеглям в черупката си веднага. Това е срамежливост, а другите казват, че съм студена, дистанцирана и т.н., защото съм напрегната и притеснена.

- Не си такава всеки ден, обичаш да смееш, нали?
Да, забавлявам се много.

- Какви са отношенията със семейството ти, с майка ти? Доколкото знам, родителите ти са разведени, когато са били на 7г.
Да.

- Майка ти е адвокат...
И баща ми също.

- Ти продължаваш с майка ти
Много сме сладки наистина, майка ми, баба ми, леля ми и аз.

- Вдигаш ли врява?

Да, винаги

- Чупила ли си врати и подобни неща?
Да, правила съм го.

- Ти, която си 1,58см, си счупила врати. Как се случи?
Бях много изморена и не можех да заспя, знаеш безсънието ни пави нервни. Взех изпит по италиански. Исках да взема изпитните теми от този професор, но не ми беше дал два въпроса в по 20 точки. Не знам дали беше забравил за тях или какво. Сигурна съм, че нямаше лошо намерение, обичаме се много с него. Отидох ядосана и изведнъж оставих изпитния тест, казах си, че няма да взема този изпит и счупих вратата, като я тръшнах.

- Ударила си врата, счупила си я и си си тръгнала?
Счупих вратата на тоалетната, не на стаята, но...

- Игра Нихал в прекрасния сериал "Забраненият плод" ("Aşk-ı Memnu").
Да, много голяма възможност

- Страхотно. Игра с Къванч Татлъту, Берен Саат, Небахат Чехре. Надути ли са?
Хората около мен винаги смятат, че това е последното нещо, което трябва да мислят за мен. Нека да го кажа така, времето на "Огледален свят" ("Adini Feriha Koydum") беше много важно за мен. Беше първата ми главна роля. Сценарият също... името беше фокусирано във Фериа. Това беше наистина голяма отговорност за мен. Освен това, винаги говорих с Дениз Угур за това, докато не заснехме първия епизод: "Дениз, вероятно няма да се справя" й казах. Много съм изплашена, какво ще стане?

- Така ли си мислила?
Разбира се, разбира се, бях толкова изплашена.

- Била си в две съзнания?
Да, показах паниката си пред Дениз и леля ми Вахиде. "Какво ще правим", а те ми казаха: "Успокой се, Хазал, всичко ще бъде добре". Беше така наистина. Но да съм предизвиквала спорове и викове - не.

- Искам да те върна на "Забраненият плод" ("Aşk-ı Memnu"). Съставът беше добър, сценарият също, и ти бе много добра. Все още срещаш ли се с Берен и Къванч?
Да, да.

- Или когато един сериал свърши, всеки си тръгва по неговия път. Какво се случи при вас?
Изненадващо не се случи така като цяло в "Забраненият плод" ("Aşk-ı Memnu"), но аз се виждам и с други от предишните ми работи. Ние работим заедно година-две, ние ставаме като семейство. Снимачната площадка е като наш дом. Конфиденциална зона. Всички ние живеем там, затова е притеснително за мен да кажа какво се случи там и какво не, това е домът ни. 

- Какво стана с "Огледален свят" ("Adini Feriha Koydum")? Защо напусна?
Не съм напуснала, обясних го много пъти вече. Сериалът имаше 65 епизода, имахме нужда от 2 епизода още да свържем сценария, заснехме тези два епизода и докато чаках за крайния сценарий, ни казаха, че сме направили финала на сезона и че сериалът ще продължи, но аз вече бях приела предложението за филм на "Адам Филм" за Son Yaz и това се знаеше. Беше шокиращо.

- Но името ти продължаваше да стои в сериала, как продължи тогава...

"Огледален свят - Пътят на Емир" ("Adini Feriha Koydum - Emir’in yolu"). Ние не се разделихме с проблеми. Обичаме се много с Фатих Аксой, продуцентът, седнахме да вечеряме, благодарих му, "Огледален свят" ("Adini Feriha Koydum") беше много важен за мен, благодарих му, че ми даде този шанс, все още се обичаме. Каналът реши да продължи сериала, а имах друг проект, трябваше да си отида, те трябваше да продължат. Това е всичко!

- Смяташ ли да спреш да играеш?

Да, смятам

- Защо?
Да бъда всеки ден в новините на списанията, неща, които не мога да обясня, които не искам да казвам. Тогава си мислех, че е по-добре да не го правя. Мислех с какво друго мога да се занимавам?

- Имаш ли план Б за работа?
Имам

- Например?
Не мога да го кажа. План Б принадлежи на мен. Б, В, Г и т.н.

- Така е, в живота на всеки трябва да има и план Б...
Разбира се, тази работа не заема изцяло живота ми. Като казват "сериалът й свърши, тя е тъжна", разбира се, че ще съм тъжна, имам много приятели там, започнахме този проект много развълнувани, но това не е краят на света, може да се случи на всеки. 

- Зрителите го виждат така: момичето, което игра в "Забраненият плод" ("Aşk-ı Memnu"), беше красиво, играеше добре, тогава получи главната роля в "Огледален свят" ("Adini Feriha Koydum"), напуска го, отива в Son Yaz Balkanlar, този сериал не успява, оттам идва в "Любов" ("A.S.K."), казват, че си имала спречквания на тези снимки...
Да, бих искала да обясня тази история. Идваме една сутрин на снимки, мисля, че става дума за Аслъ Тандоган и мен в "Любов" ("A.S.K."), което се каза... Ние винаги се забавлявахме много на снимачната площадка. Дойдохме и гледахме новините в интернет, за да се разсъним. Преди също бяха казвали, че Аслъ предизвиква спорове, тъй като работи по 30 часа. Това е невероятно.

- Значи няма нищо вярно.
Не

- "Любов" ("A.S.K.") приключи по-рано от планираното. Преди това Son Yaz приключи. Защо се провалиха последните ти два сериала?
Има много фактори там. 

- Защо "Любов" ("A.S.K.") приключи?

Нямам идея. Опитвам се да бъда далеч оттам, защото обичам работата си. Обичам всеки проект, сценарият. В този сериал се учих да играя тенис. Запознах се с Хакан, Аслъ и Омур Атай.

- Имала си спорове с Небахат Чехре?
Тя е една от най-важните фигури в живота ми. Тя влиза и променя атмосферата в стаята. Тя е много важна за мен.

- Играла си с Къванч Татлъту и Берен Саат. Какво би искала да кажеш за Берен?
Обичам я много.

- Намираш ли я за успешна?
Определено! Смятам, че е много успешна.

- Искаш ли да кажеш нещо за "Приливи и отливи" ("Medcezir")?
Много забавен Чаатай... ние напълняхме едновременно с него, в Огледален свят ядохме много на снимките, по-късно отслабнахме едновременно пак, ние дори имахме един и същ треньор по пилатес, много забавен, казахме си един на друг да не напълняваме пак, забранено е. Не мога да гледам сериала му, работех, а и не гледам много телевизия. Когато погледнах първата част му се обадих. Щастлива съм.

- Той играе много добре...
Да, много е добър.

- Имала ли си връзка с Чаатай?
След "Огледален свят" ("Adini Feriha Koydum") с Чаатай много ни обичат и много ни харесват като двойка, но такова нещо не е възможно. Няма нищо такова.

- Искаш ли да играеш отново с него?
Разбира се! Това зависи от времето, сценария и проекта. Защо не?


- Имаш ли истинска любов сега?

Не говоря за тези неща. Има някой до мен, но няма да говоря за това.

- Една от татуировките ти е пъзел, защо?
Това е много важно за мен, представлява един приятел, който загубих. Това е!

- Вярно ли е, че си научила италиански заради Рики Мартин?

Вярно е, че отидох в италианска гимназия, защото нямаше испанска. Но мотивацията ми беше Рики Мартин. Както и да науча латински езици. Все още обичам Рики Мартин.

- За един месец как свали 10 килограма?

Имам заболяване, за което не знаех - диабет. Започнах да си готвя храна за мен, взех си и двд с танци. Така свалих 13кг.

- Щастлива ли си?
Много

- Имаш ли предложения? За Америка ли ще заминеш?
Няма да заминавам.

- Сериал или филм ти предстои?
Филм. Като може да се каже повече, ще го направим на правилното място.

- За каква роля си мечтаеш?
Няма специална роля, която да искам. Важен е сценарият и режисьор, на който да се доверя. Това е!

- Като дете си искала да станеш танцьорка на бели денс, а стана актриса?
Това беше като бях много малка, всеки иска да стане танцьор на тези години.

- Разбираш ли се с баща ти?
Ние сме много комично дуо с него. Ходим на кино заедно забавляваме се.

- Говориш ли си с брат си и сестрите си (от страна на баща й)?

Да, разбира се, кой не си говори с брат си и сестра си?