понеделник, 20 февруари 2017 г.

Бурак Йозчивит: "Сестра ми ми помогна за романтичното предложение за брак на Фахрие Евджен"


Бурак Йозчивит наскоро отговаря на въпроси на свои фенове в телефонно интервю за кувейтска телевизия...


Имате много фенове в Арабския свят, които често ви коментират. Четете ли тези постове?
- Чета всичко, което моите последователи пишат. Много ми пишат на арабски, но аз не разбирам и не мога да им отговоря, но когато ми пишат на турски и английски се старя да им отговарям.

Вашите фенове, които искат да общуват по-отблизо с вас, започват да учат турски език ...
- Честно казано и аз започнах да уча арабски.

Последователите ви често споделят свои неща в социалните мрежи. Кои от тях повече ви харесват?
- Щастлив съм, когато те споделят наши общи снимки.

Вие често играете романтични роли. Романтик ли сте в реалния живот?
- Стараем се да изпълним всичко, което е написано в сценария. Ако виждате всичко от тази страна, то значи, че ние добре си вършим работата.

Кой организира искането на ръката и сърцето на вашето момиче Фахрие Евджен?
- Професионалистите не са ми помагали за тази вечер. Да кажем, че близки и приятели го направиха. Огромна помощ за вечерта на годежа оказа моята сестра. Благодарение на нея искането се получи много романтично.

Вие готвите ли за Фахрие?

- (Смее се) Сложен въпрос. Общо взето не съм добър готвач. Баща ми обаче готви добре. За да приготвя нещо, което тя обича, трябва да положа огромни усилия, за да постигна успех.

Как изразявате любовта си към нея?
- Турският мъж не е от словоохотливите, а аз спазвам традициите. Не говоря за любовта си с думи, а се старая да я показвам с действията си. 

Често ли ще Ви виждаме в романтични роли?
- Обичам романтичните филми и сериали. Да, започнах с такива роли, но ми се иска да играя и в комедия. Филмът "Братството" беше комедия и ние искаме да го продължим. Скоро ще започнем работа по продължението му.